Hello..!! sorry sbb dh lama xdak e3 baru. skang neh saya akn upload citer baru.. cadang nk buat cerpan je, tp tataw lah kowt2 tlebih jd e-novel.. Sorry I love you ni, adik saya punya idea. saya tlg tlis and tambah2 idea.. credits to my sister, ainaa.. please enjoy ye..

Luahkan je


ShoutMix chat widget

Friday, July 24, 2009

K!sah K!ta(ringkasan)

K!sah K!ta....
 
INTAN EDRIYANA NATASHA. Bagi Intan,nama Amirul Asyraff tiada lagi dalam kamus hidupnya.Namun kembalinya lelaki itu untuk menagih kasih darinya amat memeranjatkan.Dalam kebencian dia tidak sedar api cinta yang dah lama terpadam menyala kembali untuk lelaki bernama Amirul Asyraff.

AMIRUL ASYRAFF. Pada mulanya niatnya hanya ingin memainkan perasaan gadis yang bernama Intan Edriyana Natasha. Namun dia tidak menyedari yang dia mulai jatuh cinta pada gadis itu.Saat Intan menyedari niat sebenar Amirul,dia mulai membenci lelaki itu. Masihkah ada ruang untuk Amirul di hati Intan?

SOFFEA DANIA. Pertama kali melihat Amirul hatinya sudah tertarik walaupun dia menyedari bahawa Amirul mencintai sahabat baiknya,Intan.Pada mulanya dia tak dapat menerima hakikat yang Amirul mencintai Intan.Bertahun-tahun dia cuba menambat hati Amirul,namun hati Amirul tetap dengan Intan.
Amirul Asyraff…Nama yang cukup indah buat Intan...Namun disebabkan lelaki itu jugalah dia makin menderita,pabila menyedari niat sebenar Amirul mendekatinya,hati Intan hancur.

“Kenapa awak buat saya macam ni,Amirul? Kenapa??? Kalau awak hanya nak memainkan saya,perlukah awak tanam cinta awak dalam diri saya? Saya tak sangka perangai awak macam ni. Saya tak nak jumpa awak lagi Amirul.Jangan cari saya."Akhirnya kata perpisahan ini yang membuat Amirul menderita.

No comments: